جاذبه های توریستی دبی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پارک الرشیدیه دبی

پارک الرشیدیه با مساحت 40000 متر مربع در منطقه مسکونی الرشیدیه در خیابان بدر در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این پارک دارای فضای بازی کودکان و درختان سرسبز و زیبا و کافه می باشد. پارک الرشیدیه که از پارک های محلی کوچک می باشد از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا ساعت 23 فقط مخصوص بانوان و کودکان است و در آخر هفته ها خانواده ها هم می توانند در آن حضور یابند. مسافران تور دبی نوروز 95می توانند در فضای زیبا و با طراوت این پارک به تفریح پرداخته و از تماشای فضای سبز این پارک لذت ببرند.

 

پارک الرشیدیه دبی

 

 

مسجد الفاروق دبی

 

 

 

 مسجد الفاروق در سال 1986 با مساحت 4200 متر مربع ساخته شد و در سال های 2003 و 2011 دوبار مورد نوسازی قرار گرفت. این مسجد ظرفیت بیش از 2000 نمازگزار را دارد و در معماری آن از معماری عثمانی الهام گرفته شده و معماری بیرونی آن شبیه مسجد سلطان احمد استانبول است. مسجد الفاروق 21 گنبد و 4 گلدسته دارد که ارتفاع گنبد اصلی آن 30 متر و ارتفاع گلدسته های آن 65 متر می باشد و 60 متخصص مراکشی معماری داخلی این مسجد را طراحی کرده اند. این مسجد دارای کتابخانه است که حدود 400 کتاب اسلامی و مذهبی در این کتابخانه وجود دارد. مسافران تور دبی تعطیلات دی 94 می توانند از این مسجد زیبا بازدید کنند. 

 

 

 

 

 

مسجد الفاروق دبی

 

مسجد الفاروق دبی

 

مسجد الفاروق دبی

 

مسجد الفاروق دبی

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی